شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستبافت یکی از خدماتی است که به بهترین شکل در گروه قالیشویی آپ انجام میشود. عمل قالیشویی برای فرش های دستباف یکی از مهمترین اموری است که این قالیشویی به آن اهمیت ویژه ای می دهد. نوع فرش و نوع بافت در شستشوی فرش دستباف نقش بالایی دارد.

فرش های کاشان، اراک، مشهد، اردکان، تبریز، تبریز اعلاء ، گل ابریشم، ابریشم، تمام ابریشم از جمله فرش های دستباف هستند که به بهترین شکل در قالیشویی آپ شستشو می شوند. شستشوی هر فرش دستباف متفاوت از فرش های دیگر است و این مسئله ای است که در قالیشویی آپ برای شستشوی فرش به آن توجه می شود.

 

برای سفارش خدمات قالیشویی تماس بگیرید.

0211762

02122225314

02144403411

 

مراحل شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی آپ روال خاصی را دنبال می کند. این روال برای بهبود کیفیت شستشو و به وجود نیامدن مشکلات برای فرش های مختلف پیاده سازی شده است. همانطور که می دانید فرش های دستباف با توجه به شهر و بافت خود از نخ و ابریشم های مختلف استفاده می کنند که طبیعتا روال شستشوی هر کدام متفاوت است و باید متناسب با آن نوع فرش از مواد شوینده استفاده کرد.

در زیر مراحل شستشوی فرش در قالیشویی آپ را مشاهده می کنید.

  1. بررسی و کارشناسی فرش دستباف قبل از قبول سفارش
  2. هماهنگی با مشتری در مورد نحوه شستشوی فرش دستباف
  3. تحویل، خاک گیری و وکیوم فرش دستباف
  4. شستشوی فرش با استفاده از آب خالی و بدون استفاده از مواد شوینده
  5. شستشوی فرش با مواد شوینده ویژه، نانو و مخصوص فرش دستباف برای جلوگیری از بهم ریختگی رنگ فرش
  6. آبکشی فرش و شستشوی دوباره
  7. آبگیری از فرش توسط دستگاه های نوین آبگیری
  8. قراردادن فرش در نور آفتاب در فصل گرما و گرمادهی در فصول سرد سال
  9. بررسی مجدد شستشو
  10. در صورت نیاز مشتری انجام خدمات جانبی مانند چرم دوزی، لکه برداری، رنگ برداری و غیره
  11. اتوکشی و کاور فرش و تحویل فرش

 

همچنین بخوانید: ترمیم و رفوی فرش

 

کارشناس شستشوی فرش دستباف

در هر یک از مراحل شستشو در قالیشویی آپ کارشناس شستشوی فرش بر نحوه شستشو فرش نظارت خواهد داشت و تمام مراحل از نحوه شستشو تا اتوکشی فرش را بررسی کرده و در هر مرحله در صورتی که مطابق نیاز مشتری شستشو انجام نشود، عمل شستشو را از اول و یا از روش دیگری با هماهنگی مشتری ادامه خواهد داد. این نظارت از این بابت است که در عملیات مکانیزه شستشوی فرش دستباف همه امور به شکل صحیح انجام شود.

ناظر شستشو فرش و یا کارشناس قالیشویی کیفیت شستشوی فرش شما را با توجه به نوع نخ و بافت فرش تضمین خواهد کرد.

چرا برای شستشوی فرش دستباف قالیشویی آپ را انتخاب کنیم؟

قالیشویی آپ با بهره گیری از تجهیزات نوین قالیشویی و با کمک گرفتن از پرسنل باتجربه و بیش از 20 سال تجربه فعالیت قالیشویی و بیش از 15 سال سابقه عضویت در اتحادیه قالیشویی تهران، کیفیت مطمئنی را به شما ارائه می دهد.

قیمت قالیشویی منصفانه همراه با کیفیت خدمات ارائه شده انتخاب قالیشویی آپ را یک انتخاب مناسب قرار داده است. کافیست با شماره 4 رقمی 1762 تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر و بخش سفارش آنلاین به صورت اینترنتی سفارش قالیشویی آنلاین خود را ثبت کنید تا همکاران در اولین فرصت میزبان شما باشند.

تحویل فرش دستباف چقدر است؟

تحویل فرش دستباف به صورت 48 ساعت است. این درحالتی است که خدمات جانبی برای فرش مورد نیاز نباشد. برای مثال چرم دوزی و یا لکه برداری زمانی بیشتر از این مدت نیاز دارند.

امکان تحویل فرش در مکان دیگر وجود دارد؟

بله. شما می توانید در زمان سفارش دهی محل تحویل گرفتن فرش را به صورت جداگانه مشخص کنید تا فرش را در آن محل تحویل بگیرید.

قالیشویی برای فرش دستباف در کدام محله تهران ارائه می شود؟

قالیشویی آپ در تمامی محله های شهر تهران سرویس ارائه می دهد و شما می توانید از هر منطقه تهران با تماس با شماره 1762 و یا به صورت آنلاین از طریق لینک زیر سفارش آنلاین قالیشویی دهید.

قالیشویی آنلاین

اگر سوالی در مورد شستشوی فرش دستباف داریم؟

کارشناسان قالیشویی آپ در تمام ساعات فعالیت به صورت تلفنی آماده پاسخ به سوالات شما در زمینه شستشوی فرش هستند. شما می توانید با تماس با شماره تلفن 1762 و یا از طریق سایت با کارشناسان فنی شستشو صحبت کنید و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید.

خدمات قالیشویی به صورت اسلامی انجام می‌شود؟

تمامی روش های شستشوی قالی در قالیشویی آپ به صورت کاملا اسلامی و با کر اسلامی شستشو و آبکشی می شوند. از این بابت هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

مقاله‌های مرتبط